fredag 28. mars 2014

JEG ER NYSGJERRIG, BLÅ.

Om ikke så veldig lenge, kommer sommeren kryppende tilbake til Oslo. Dette er også den tiden av året der jeg blir sykelig besatt av å farge håret mitt. Altså, jeg klarte jo tross alt å farge tuppene mine rødt i fjor. Med et heftig uhell. I år tenker jeg blått, eller grønt. Jeg kjenner meg meget vågal denne sommeren.


Jeg bestemte meg fargekritt fra Ebay istedenfor å risikere å hate fargen etter to-tre minutter. For at fargen skal holde seg i håret og holde et par dager, kommer du til å trenge å fukte håret. 


Og det ble råbra! Akkurat den fargen jeg vurderer å gå for i sommer! Det eneste som er kjipt med krittfarging er jo at håret føles tørt, og fargen faller fort ut av håret om man ikke tar ordentlig vare på den.


Og på et tidspunkt ser det ut som man har kvelt en smurf i hjel, men det går bra!