onsdag 3. september 2014

RUSK



Hei og hopp! Det verste jeg vet er bloggere som unnskylder seg for at de har tatt seg en lang bloggpause. «HEI BLÅGGEN! SÅRRY AT JEG HAR VÆRT BORTE SÅ LENGE!» «HEI BLÅGGEN! JEG BLE SÅ SJUK LISSM, OG DA MÅTTE BLÅGGINGA UTGÅ LITT!» Alle vet jævlig godt at ingen av av sitter med tålmodighet og venter på at bloggeren skal dokumentere vært sekund av livet sitt! Med mindre du får betalt for det, eller er blodfan av bloggeren.

I HVERT FALL!



Sommeren er så og si over for oss alle! Etter to mnd med jobb, grisefyll, sykdom, forming av nye vennskap, kvittet meg med gammel rusk (også kalt å bli kvitt fæle «venner»), festival, reise og alt annet som kan oppleves i sommertiden, er lille meg ENDELIG tilbake. Siste året på skolen skal bli tatt med stil, (og evt. litt tårer også) og det er nye utfordringer i ventet.

Men på ekte, jeg må bli flinkere på å presse kreativiteten min i tryne på dere.

Jag lovar och jag svar.