torsdag 22. januar 2015

JEG BYTTER PLATTFORM.

Jeg får litt vondt av si dette, men jeg må bytte plattform. I løpet av min "karriere" (Herregud, selvironi er virkelig at av de flotteste personlighetstrekkene jeg har!) som blogger, har jeg aldri hatt så lite skrivelyst som jeg har hatt i 2014. Et av hovedgrunnene er at jeg får ekstremt vondt innvendig av denne plattformen. Layouten gjør vondt i øyene mine og jeg er ekstremt over småting som jeg henger meg automatisk opp i hver eneste gang jeg logger meg innpå Blogspot. Dette høres veldig pirkete ut, men det gjør et eller annet med meg. Jeg har også hatt et ganske rotete år med mer nedturer enn oppturer. Dette har gjort til at skrivesperren min har blitt så ille at jeg ikke får skrevet så ofte som jeg vil. Årsak nr. 2 er hovedgrunnen til fravær og så merkelige tidsrom gjennom bloggen. BU!

Merkelig at jeg har fått motivasjon gjennom en blogger som har blitt en kollega av meg. Dette har fått meg til å skjønne at jeg må ikke skrive fordi jeg er nødt, men fordi jeg må være mer åpen.

SÅ..

Denne lille jenta flytter til blogg.no, og jeg tar faenskapet mitt med meg. Om du fortsatt tåler grisedårlige tilfeldige tanker, tips, gravendejournalistikk, musikknerderi (er dette et ord?) og flotte bilder (eller helt syke photoshop egenskaper), flyttes Lille Fellan eller kun Fellan videre til Blogg.no.
Alle gamle innlegg blir med meg og jeg er 110% klar med spre latter gjennom tekst!